19 Ocak 2016 Salı

Çekim Arkası Kombin ve Güzel Anlar

Bazı fotoğraflara baktığınızda güzel şeyler hissedersiniz...
Kısacası fotoğraf size pozitif enerji verir ve mutlu olursunuz. Aşağıda görmüş olduğunuz kareler Adana "My Magazin" dergisinin Aralık ayı sayısının çekimlerinden güzel anlar. 
Heyecanlı, telaşlı, kıpır kıpır bir gündü... Renklere, kombine, çekimlerin perde arkasına bakınca mutlu olduğum anlar... Mağazayı karış karış gezerek nerede ne var? Hangisi daha güzel? Hangisi daha kullanışlı? Yazımda bu olmalı mı, olmamalı mı? diye ince ince düşündüğüm ve ekipçe düşündüğümüz anlardı. Mağazada bulunan, bana yardımcı olan, yüzünden gülümsemesini, kalbinden sevgisini esirgemeyen herkese teşekkür ederim. Çekimlerde bıkmadan usanmadan her türlü moral ve motivasyon ile yanımda olan My Magazin ailesine de teşekkür ederim. Beraber çalışmak benim için bir zevk...
Bu yazımda, benim bayıldığım ve dergide de sayfama konuk ettiğim kombini sizlerle paylaşmak istiyorum.
Siyah sıfır yaka rahat (spor) kazak, altına ekoseli önden düğmeli mini etek ve üzerine pudra rengi (çok hafif toz pembe gibi rengi) şal ceket. Çantamız omuzdan askılı siyah deri ve küçük bir çanta. Ayakkabımız ise siyah deri bilekte yarım bot.
İşte bunu seviyorum. Abartıyı yapamıyorum, kullanamıyorum hatta sevmiyorum. Sanırım bu tarz giyinmek kişiyi yaş olarakta dinamik ve genç gösteriyor. Sizde dolabınızda bulunan buna benzer parçalar var ise birleştirip kullanabilirsiniz. Gayet rahat ve şık.
Elimde tuttuğum kahve fincanına gelecek olursak, bu fincanları pek bir sevdim. Mavi renklerine bayıldım. Elimden size günün kahvesini sunuyorum:)) boncuk mavisi renk benim rengim diyebilirim. Herkes için dileğim mutluluğunuz daim, ağzınız tatlı olsun. Mutlu kahveler, mutlu kombinler. :)) 
Instagram hesabım:
LEMAN_TATLI
Çekim mekan: 
Adana Beymen Mağazası
Ürünler: Beymen
Kuaför: Atilla&Mete Adana
Çekim destek: My Magazin Adana