27 Aralık 2015 Pazar

Upcyle Kot Defterler Storie Store Adana

Güzel bir pazar sabahına merhaba,
Yoğun geçen 3 haftanın ardından sanırım azıcıkta olsa rahatlayabiliyorum. Pazar günleri Ufuk ve benim için çok özel. Daha önceki yazılarımda da belirtmiştim. 
Her şey rahat... Ağır çekim ve huzurlu...
Pazar demek; cümle başı "RAHAT" ile başlayan her şey...
RAHAT uyku, kahvaltı, yürüyüş, gezme, blog yazıları... Yazmak keyifli ve rahatlatıcı. 
2015 yılını uğurlamaya sayılı günler kalmışken, 2016'dan beklentilerimiz çok. Yeni yıl bize sağlık, mutluluk, huzur, sevinç, dünya barışı, yeni dostluklar, yeni şanslar, bol kazanç getirecek. 2016'nın işi ve görevleri zor. Güzellik yarışmalarında bir önceki yılın güzelinin, yeni güzele tacını vermesi gibi bir şey sanırım. Yeni yıl, eski yıl kelimeleri hep bunu hatırlatır bana nedense:))
Durum böyleyken görmüş olduğunuz defterimden bahsetmek istiyorum. Bu zevkli "upcyle" 2016 kot defterime yeni notlar almak için sabırsızlanıyorum. Çok yakın bir zamanda facebook sayfamda Storie'nin bir paylaşımını sizlere duyurup paylaşmıştım. 
"Sıkıldığınız kotları (jean pantolonları) getirin, size özel deftere dönüştürelim" diye bir çalışma vardı. Storie Store genel olarak sürdürülebilir yaşamı ve sürdürülebilirliği destekliyor. Kotları deftere dönüştürmede bu fikirlerden ve çalışmalardan bir tanesi. Bu bir "upcyle" etkinliği. Fotoğrafta gördüğünüz gibi, eski kullanılmayan kotlar bu şekilde değerlenip kullanılabiliyor ve çok şık görünüyor. Eskiyi canlandırmaya, var olanı kullanıp değerlendirmeye bayılıyorum. Tam bir yaratıcılık örneği. 
Ayrıca bu ve benzeri şekilde planlanan Adana Storie store'da yapılan bir çok zevkli ve eğlenceli etkinlikler var. Sizler de bu tarz mekanı ve güzel etkinlikleri Storiestore Adana sayfasını takip ederek ulaşabilirsiniz. 
Ayyyy:)) ben çok sevdim bu defteri... Kullanmaya kıyamam... 2016 gel bir an önce bu deftere yazacak çok şey var. 
Ellerinize sağlık Storie Store Adana.