19 Aralık 2015 Cumartesi

Miaorganical ürünleri ve yorumlarım

Merhaba, Miaorganical markanın ürünlerini ilk kez deniyorum. 
Merak ediyorum denemeye başlıyorum. Bakalım bu güzeller nasıllar? Hangisinden başlasam denemeye diye düşünürken, denemiş olduğum üç üründen bahsedeceğim bu yazımda. Bunlar minik deneme (tester) ürünler. Kutumuzda neler var bakalım?


Şampuan, saç kremi, göz altı kremi, tonik sprey, temizleyici, ayak bakım kremi, gündüz bakım kremi, gece bakım kremi, vücut losyonu, argan yağı. 
Öncelikle denemiş olduğum saç kremi ve şampuandan bahsetmek istiyorum. Saçlarım boyalı değil. Boyalı olmamasına rağmen, uçlara doğru da kuru diyebilirim. Saç kremi böyle güzel, şöyle güzel, memnun kaldım diyemem. Açıkcası büyük bir fark görmedim. Sağlıklı bir yorum yapamıyorum. Şampuan için de aynı düşüncelerim geçerli. Göz altı kremini kullandım. Morluk ve kırşık azaltma özellikleri var; ancak bundan net bir sonuç almak için de uzun süreli kullanmak gerekir diye düşünüyorum. Net bir sonuç yazamıyacağım. Göz altı kreminin yapı ve kıvamına gelirsek... göz altında kalıntı bırakmadı. Çok aşırı yağlı değil. Devamını deneyip yorumlamaya devam edeceğim. Özellikle tonik'i merak ediyorum. Çünkü cildim çok hassas ve her ürünü kullanamıyorum. Umarım olumlu sonuçlar alırım.
Mutlu günler.
Instagram: LEMAN_TATLI