4 Aralık 2015 Cuma

"Sindy" gitti "Monster High" geldi!

Günaydın günaydın günaydın...
Güneşli bir cumartesi gününe günaydın:))
Biz büyüdük ve oyuncuklar da değişti. 

Okulda Duru "Mrs. Tatlı bak!" güzel mi?
demesiyle hemen fotoğrafını çektim oyuncağının. Bu oyuncak "Monster High" ailesinden :)) Çocukların çok ilgisini çekiyor. Eeeee haklılar, nasıl ilgi çekmesin?
Bu arada İngilizce "monster" kelimesinin  "yaratık, canavar" olduğunun ek bilgisini verelim. Sevimli canavar kızlar mı yani bunlar????? Sevimli kelimesini ben ekledim:))

Tenleri, saçları, kıyafetleri, pembe, yeşil, mavi, mor, kahverengiden oluşan, hafiften cadıya benzeyen; ama çocukların hayranlıkla baktıkları ve oyun oynadıkları kızlar bunlar. Kol ve bacak bölümünde bulunan eklem yerleri oynayabiliyor. Esnek hareketlere sahipler. Kıyafetleri ise birbirinden değişik. Bazılarının yüzlerinde dövme desenleri var. Yüksek topuklu ayakkabıları ile tarz bu oyuncaklar. Eskiden "Sindy, Barbie" vardı. Yani ben onlara bayılırdım. "Sindy" koleksiyonum vardı. Hala da var. Yıl 2015, benim için hep özeller. Bir köşe de saklıyorum. Ve temiz bakardım. Yıpratmadan oynardım. Çünkü çok severdim. 

Eminim, bu oyuncak için Duru'da aynı şeyleri hissediyor. Bana gösterirken gözlerinin içi gülüyordu. Bu kızın özel bir adı var mı? Bilmiyorum? Sormadım Duru'ya. Kocaman mor bir gözlüğü, renkli bir elbisesi ve simli saçları olan bu "Monster High" diğerlerine kıyasla şirin geldi bana. Güle güle kullan prenses Duru'm :))
Oyuncaklar... 
Ne güzeldi...
Şimdi büyüdük ve oyuncaklar da değişti.
Sevgiyle kalın.