20 Kasım 2015 Cuma

Yeşil çay mı? Pasta mı?

Yeşil çay mı? Pasta mı?
Başlık nasıl? 
Sizce hangisi? 
Bence yeşil çay... 
Bence bir dilim pasta? Hem de kakaolu olandan... 
Bence her ikisi de... 
Bence her ikisi de değil... 
Bence yeşil çay; ama muzlu pasta... 
Bence kakaolu pasta; ama kahve...
Bence papatya çayı ve kakaolu pasta... 
Gibi gibi gibi gibi...
Zor kararlar bunlar? Önünüzde dursa ne yapardınız? Ben yeşil çayın dibini gördüm :)) Tercihim yeşil çay oldu. Peki yeşil çayın faydaları nelermiş bakalım?
Güçlü bir antioksidandır
Kansere karşı koruma sağlar
Kötü kolesterolü düşürür
Kalp sağlığına iyi gelir
Kan basıncını düşürür
Diş çürüklerini önler
Diş eti hastalıklarına karşı koruma sağlar
Metabolizmayı hızlandırır
Kilo vermeye yardımcı olur
Bağışıklık sistemini güçlendirir
 Hım hım.... İyiymiş... İçerken şifa olsun o zaman demeli; ama çok istiyorsa canınız yiyin gariiiiiiii pastanızı da. Mutluluk veriyor. Mutluyum, mutlusun, mutlu ol diyorum. Aslında seçimler de önemli; ama hareket şart. Çevremde çok kişi tanıyorum, çok yiyen ve bol hareket eden. Sağlıklı yaşamın kuralı bu olsa gerek. 
Bilinçli yapılan spor ve dengeli beslenme. İşte bu yüzden günde bir fincan yeşil çay ve bol spor diyorum.
Sağlıklı, mutlu ve hafif günlere.
Çekim: Adana Beymen Cafe