28 Kasım 2015 Cumartesi

Siyah bot~Siyah çanta~Tarz İkili

Herkese selam!
Görselde görmüş olduğunuz botlar ve çanta nasıl?
Bunların ikisini bir kombin olarak birleştirdim. Bu çanta ile bu botlar diyorum!
Çok tarzlar...
Öncelikle her türlü kombine uygun olabilecek bu botlar için söylenecek çok şey var.
Siyah yarım (bilekte) ve hafif topuğu olan bu tarz botları nasıl giyebiliriz?
Dar paça yırtık bir kot ile
Siyah dar paça pantalon ile
Uzun bilekte (siyah) etek ile
Bu botları yine siyah renkte olan sırt çantası ile kullanmak zevkli olacaktır diye düşünüyorum.
Sunum görselleri hazırlamayı çok seviyorum. Bunlar böyle yan yana kalabilir ve ben saatlerce onları izleyebilirim. Çünkü çok güzeller.
Bu arada botlar çok sağlam. Dolabınızda olabilecek ana parçalardan biri olabilir. Renk yönünden de uygun. Her türlü kombine uygun olur.
Çantanın derisi yumuşak ve kullanımı rahat. Askıları istenilen boyda ayarlanabiliyor. Sırt çantası kullanmayı çok seviyorum. İçine düşünmeden istediğim her şeyi koyabiliyorum. Büyük rahatlık. Bu sezon öne çıkan bu iki ürünü sizlerle paylaşmak istedim.
Mutlu haftasonları olsun...
Botlar: Alexander Wang
Sırt çantası: Proenza Scholer
Çekim mekan: Divan Adana
Ürünleri Adana Beymen magazasında bulabilirsiniz.