16 Kasım 2015 Pazartesi

Sade ve Asil

Herkese merhaba,
Beymen mağazasında gerçekleştirmiş olduğumuz çekimler ve kombinler yazımda, denemiş olduğum ikinci kombinden bahsetmiştim; ama paylaşmamıştım. İkinci kombini merakla bekleyenler var biliyorum. O yüzden arayı açmak istemedim.
Hemen incelemeye geçelim. İlk bakışta elbise gibi gözükmesi sizi aldatmasın. Bu parçalar etek ve bluz. Alt ve üst parçalar siyah renk olduğu için elbise gibi gözüküyor. Kesinlikle çok şık bir takım. Ürün triko ve parlak iplik kullanılmış. Görünümü sade ve asil. Bu parçaların altına yarım bot iyi gider diye çekiverdim en tarz olanlarını. Botun hafif bir topuğu var. Bu yıl, bu tarz botlar çok moda. Dikdörtgen şeklindeki siyah çanta da kombini ayrı şereflendirdi. Üzerinize alacağınız salaş ve rahat bir kaban ise bu parçayı tamamlayacaktır.
 Bu şık Kombin Nerede Giyilir?
Çok şık bir mekanda, akşam yemeğine giderken giyilebilir. Arkadaşlarınız ile gece eğlenmeye çıktığınızda giyilebilir.
Ürünler ve Markaları
Triko etek ve bluz = Beymen Collection
Kaban = Beymen Collection
Siyah çanta = Yves Saint Lourent
Botlar = Isabel Marant 
Ürünleri yakından görmek isterseniz, Beymen Adana Ziyapaşa Bulvarındaki mağazaya uğrayabilirsiniz.
                  
Mutlu günler dilerim.