16 Kasım 2015 Pazartesi

Pastel Kozmetik Ürünleri


Bakım, bakım, bakım...
Kozmetik, kozmetik, kozmetik...
Rujlar, allıklar, farlar, maskaralar, ojeler...
Kozmetik ürünleri elinizde ne kadar da olsa, daha fazlasını almak istemez misiniz? Elinizde kayısı tonlarında allık vardır. Belki satın almaya hiç ihtiyacınız yoktur; ama yine de yeni çıkan bir ürünün yine kayısı tonlarındaki allığını almak istersiniz. Güzellik ve bakımın gücü diyorum.
Tam bu noktada bahsetmek istediğim, Pastel kozmetik yeni ürünler çıkarmış. Hepsini bizzat denedim. Nasıl güzeller anlatamam. Özellikle markanın adı gibi "Pastel" tonlarda çıkarmış olduğu ojeye ve ojeyi birlikte tamamlayan nüde ruja bittim. Bununla birlikte kaşları belirginleştirmek için kullandığımız kaş farı seti ise ayrı bir güzel. Kutuda iki kısım var. Birinci kısım wax dediklerinden :)) tutucu yağlı kısmı kaşınıza sürüyorsunuz ve onun üzerine belirginleştirici farı kaşınıza uyguluyorsunuz. Wax'ın özelliği, sürdüğünüz kaş farının uçmaması ve daha kalıcı olması için. Kesinlikle memnun kaldım. Pastel markanın ojelerini devamlı kullanıyordum; ama allıkları ve rujlarını tam anlamı ile denememiştim.
Bir sonraki yazımda, yüze üç renk şeklinde uygulanan allık ve far paletini tanıtacağım.
Gününüz renkli geçsin.
Seviyorum seni Pastel...