13 Kasım 2015 Cuma

Özgecan'ın 60 kalorilik Kurabiyeleri

Günaydın,
Sabah sabah iştah kabartan bir fotoğraf ile güne başlayalım derim. 
Tatlı krizim geldiiii... Yemek istiyorum; ama ne yiyeceğimi bilemiyorum? Ne yesem yarıyor? En çok tatlı krizinden kilo alıyorum diyorsanız, bu tarif tam size göre.
Sevgili arkadaşım Özgecan'ın 60 kalorilik diye bahsettiği tarifi blogta yazmak üzere kendisinden rica ettim.
Güzel arkadaşım beni kırmayarak tarifi hemen paylaştı. Hatta kurabiyeyi yaparken ki çekim anlarını da paylaştı.
Lifalif'in tok tutucu özelliğini iyi biliyoruz. Ben özellikle lifalifin lezzetini de seviyorum.
İşe yetişmek üzere geç kalınan kahvaltılarda, lifalif artı süt benim kurtarıcımdır. Örneğin bir kase lifalif, yoğurt ve taze meyveler de tok tutucu özelliğe sahiptir.
Hem de inanılmaz sağlıklıdır. Şimdi gelelim bu güzel görsellerden sonra, bu az kalorili kurabiyenin tarifine. Tarif ve yapılış şeklini aşağı da paylaştım. Ayrıca misafirleriniz geldiğinde, çayın yanında şık bir sunum ile servis edebilirsiniz.
Sevgili arkadaşım, Özgecan'ım sen zaten çok güzelsin. Ellerine sağlık. Form korumak ve dikkat etmek isteyenler için paylaştığın bu tarif çok faydalı. Sağlıklı ve kalorisi az günlere diyorum. Afiyet olsun.