26 Kasım 2015 Perşembe

Oley!! Adana'ya Kış Geliyor!

Merhaba,
Ne mutluyuz ki :)) Adana ve beter sıcakları bitti.
Kabanlar, montlar, deri ceketler ve uzun kollular dönemi başladı. Kış mevsimini ve kış modasını ayrı bir seviyorum. 
Bugün sizlere ikinci kombinde üzerime aldığım kabandan bahsetmek istiyorum. Sizce de gri, siyah ve beyazdan oluşan ve küçük noktaların birleştiği bu parça çok rahat gözükmüyor mu? 
Giyindiğimde bana şu hissi verdi.

Mekan: Kış Bahçesi
Kış bahçesinde otururken, bir taraftan bu yumuşacık kabana sarılıyorsunuz ve sıcacık bir şeyler yudumluyorsunuz. Diz hizasında bulunan, salaş ve rahat bir ürün. Her ortamda üzerinizde rahatlıkla taşıyabileceğiniz şık bir parça. Ben kombin olarak, etek ve bluzun üzerine aldım. Aynı şekilde bir kot, bir T-shirt gibi rahat bir kombinde de kullanılabilir. Sevdim. Ürün bana rahatlığı hissettiriyor. Zevkle kullanılabilir.
Gri kaban: Beymen Collection
Siyah çanta: Yves Saint Laurent