23 Kasım 2015 Pazartesi

Diş Hekimleri & Öğretmenler Günü Kutlu Olsun!

Herkese merhaba, yoğun bir günün ardından yazımı yazabiliyorum.
Dün Diş Hekimleri günüydü ve yarın Öğretmenler Günü. Heyecan verici. Dün ailece kutlamalarımızı yaptık.
Bu vesileyle, sevgili eşim Ufuk Tatlı'nın ve tüm diş hekimi dostlarımızın bu özel gününü kutlarım. Hayatımın anlamına, mesleğinde nice nice sağlıklı, huzurlu ve mutlu yıllar dilerim. Ve yarın günümüz öğretmenler günü. Her zaman için çok sevmişimdir öğretmenler gününü... Sabah kalkarsın, güzel güzel hazırlanırsın. En güzel giysilerini giyer, makyajını yapar, mis gibi kokularını sürer okul yolunu tutarsın. Günün anlam ve önemini içeren törenin ardından, öğrencilerinizin sevgi seline boğulursun. Kocaman bir sarılma. Bir öpücük ve sevgiyi içeren her sözcük sizi daha da mutlu eder. Yaptığımız meslek hiç kolay değil. Buradan beni yetiştiren üzerimde emeği olan tüm öğretmenlerime saygılarımı gönderip, öğretmenler günlerini kutluyorum. Öğretmenlik mesleğinin bir aşk olduğuna inanıyorum. Yeni bireyler yetiştirmek, onları hayata doğru anlamda hazırlamak önemli ve uzun bir süreç. Mesleğimi severek yapıyorum. Özellikle de İngilizce öğretmeni olmak daha bir keyifli. 
Ayrıca bana bu mesleği seçmemde yardımcı olup, yol gösteren ve beni hep öğretmen olarak görmek isteyen Sevgili Annem'in ellerinden öpüyorum.
Ayhhhh!!! Duygusallaştım yine yazarken. Teşekkürlerimizi yazdıktan sonra, haftasonu ziyaret ettiğim çiçek bahçesini sizinle paylaşmak istiyorum. Görmüş olduğunuz görseller, Garden&Koala'dan. Çiçekleri ne kadar çok sevdiğimi ve onlara güzel baktığımı hep yazarım. Garden&Koala'da tam olarak kendimi kaybettim ve orkidelere bayıldım. Gitmişken de aldım. Mekan hakkında  detaylı bilgiyi sonraki yazılarımda paylaşacağım. Öğrencilerimiz de bu güzel çiçekler gibiler. Sevgiyle, ilgiyle ve özenle büyüyorlar.
Tüm meslektaşlarımın bu anlamlı ve değerli günü kutlu olsun.
Mesleğimizde daha nice yıllara!!!! Darısı emekli olmaya inşallah:))
 
Mutlu kalın.