29 Kasım 2015 Pazar

Couleurs by Q NET Rujları Çok Tatlı!

Günaydın...
Herkese mutlu, keyifli, sağlıklı, neşeli pazarlar diliyorum.
Pazar sabahlarını çok seviyoruz. Çünkü ailecek bir arada kahvaltıların yapıldığı, üzerine türk kahvelerinin içildiği, sohbetlerin bol olduğu, zaman sıkıntısı olmadan geçirdiğimiz gün olarak pek bir ayrı seviyoruz pazar gününü. Hafta içi yoğun çalışma temposundan ötürü, bir tek pazar günü kalıyor. Eşim ve benim için pazar kahvaltısının değeri ve önemi çok büyük. Durum böyle olunca kahvaltı sonrası hava da güzelse, ki Adana'da kötü olma ihtimali çok az. Dışarı çıkar, dostlarımızla, arkadaşlarımızla buluşur ve bu değerli günü yaşarız.
Veee bu pazar makyajda yanımda olan ve size tanıtmak istediğim bu üçlüye dikkat edin diyorum. Renkleri pek bir güzel. Pek bir tatlılar. Couleurs by Q NET sitesinden özel olarak aldım. 

Couleurs by Q NET sitesini ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Bir çok kategori de ürün var. Hepsi kaliteli. Hemen rujlarımın numaralarını paylaşayım. Sol baştan başlıyorum. En açık olan renk 10 numara. Dudakta çok doğal duruyor. Başka markalarda da bu rengi tercih etmişliğim vardır. Açık toprak renklerini kullanmayı seviyorum. Gelelim ortadakine 17 numara  koyu kırmızı, bordoya yakın. En sonuncu 21 numara açık pembe. Gül kurusu gibi. Tabiki en sevdiğim 17 numara. Koyu renk hastası olarak favorim 17 de 17:))
Couleurs by Q NET siteden ve hizmetten memnun kaldım. Fiyatlarda iyi. Ziyaret etmenizi tavsiye eder, mutlu gezmeler dilerim.