9 Kasım 2015 Pazartesi

Beymen Adana 2015-16 Sonbahar/Kış Lookbook Hayran Kaldım

Merhaba, Beymen 2015-16 Sonbahar/Kış Lookbook'a beraber göz atıp, yorumlamaya ne dersiniz?
"Bu arada küçük bir bilgi" Blogumda bundan sonraki yazılarımda çeşitli kombinlere, aksesuarlara ve özel olarak tasarladığımız fotoğraflara daha çok ağırlık vereceğim. Görüşleriniz benim için önemli. Hangi kombin hangi konsepte uyar? Beraber bakalım ve yorumlayalım derim. Günlük hayatta ne, nerede nasıl giyilir? Parçaları nasıl birleştirebiliriz? Bunlar üzerine hafiften hafiften yorumlarda bulunacağım. Umarım paylaşımlarımdan keyif alırsınız.
Tarih yazıyorum şu an :) Söze gel: "Bana bir kadın söyle ki bakımı, kozmetiği, alışverişi, parfümü, ayakkabıyı, çantayı sevmesin..." Sevmekten bahsettiğim; özellikle özel ilgi alanlarından. Her kadının bunlardan en az birine mutlaka ilgisi vardır be kardeşim :) Çok da tarih yazacak bir şey yazmadım; ama neyse çaktırmayın :) devam ediyorum. Ciddi bir giriş yaptım. Modu bozmamak gerek. Ben bir müzik dinlerken, bir şeye bakarken, bir şeyi alırken, onunla ilişki yaşarım. Aslında onunla aramda duygusal bağ kuruyorum. Evet değişik, biliyorum; ama öyle... İnandığım şey şu; size ait olan ya da ait olmasını istediğiniz her şeyi anlamlandırırsınız ve bu anlam sizi onunla yaşayacağınız serüvenleri beraberinde getirir. Nasıl mı? Severek kullandığın ve bitirdiğin parfümün yerine yenisini almak istersin, tam alacakken; “yok aynısı olmasın, bu sefer de farklı olsun” dersin? O farklı olanı da kullanırsın, bitirirsin. Sonra yeniden gidersin parfüm almaya ilk kullandığını bir daha koklarsın ve bu sefer yeni tanıştığındaki yabancı koku gitmiş olur. Yabancılık yerine, anıların, canlanır gözünün önünde. O koku ile bütünleşerek yaşadığın her şey gelir aklına. Sevinç, üzüntü, hayal kırıklığı, öfke, aşk, son, nefes, bakış, gülüş, sitem... Aklına gelir de gelir... Şişeyi ya yeniden alırsın ya da bir daha almamak üzere bırakırsın yerine. İnancım şu ki; bir kadın en sevdiği çanta, ayakkabı, belki T-shirt, kozmetik malzemesi ile duygusal bir bağ kurar arasında ve onu doya doya yaşar. Bu yüzden kombinleri konuşturmak ve yorumlamak istiyorum. Geçen hafta Adana Beymen mağazasına konuk oldum. Adana Beymen Mağaza Müdürü Naci Sezgek'e yardımları ve misafirperverliğinden ötürü teşekkürlerimi sunuyorum. Naci Bey, alanında çok deneyimli ve zevkli bir yönetici. Bu güzel gün için kendilerine yeniden teşekkür ediyorum.
Neler mi yaptık? Sisley marka makyaj malzemeleri ile makyajımı sade (nüde) tonlarda yaptıktan sonra 2 kombin seçtik. Bu yazımda sadece 1. kombinden bahsedeceğim. Bu arada mağazının içerisinde çalışan her bir görevliye sevgilerimi gönderip teşekkür ediyorum. Gayet güler yüzlü ve başarılılar. Her zevke ve isteğe hitap etmek zor olsa gerek. Ellerinize sağlık. Devam edelim Lemancım :) 1.Kombin Üzerimizde neler var bakalım? 1) Beymen Collection Deri Ceket 2) Beymen Collection Bluz 3) GianvitoRossi Bot 4) 7ForAllMenkind Denim Pantolon 5) Alcozer&J Yüzük 6) AlexisBittar Küpe 7) Celine Çanta Siyah ve beyazın uyumu... Asil renkler bir arada olunca sonuç güzel oluyor. 1. Kombin için Leman'ın düşüncesi Ürünlerin içinde özellikle deri cekete bayıldım. Yumuşacık. Dolabınızda olabilecek tam bir demirbaş ürün. Ayrıca bu tarz kaliteli deri ceketleri uzun yıllar rahatça giyebilirsiniz. Pantolonda ise inanılmaz bir toparlayıcılık özelliği var. Pantolonun kesimini ve üzerimde duruşunu çok beğendim. Gömlek kırık beyaz renginde sağ ve sol kol kısımlarında hafif küçük açık kısımlar var. 1. kombine genel anlamı ile bakarsak, modern bir görüntüsü var. 1. Kombin ile nereye gidilebilir? Nerelere gidilmez ki diyesim var :) Çok asil bir kombin oldu. Hem modern hem de şık bir havası var. Bir öğretmen olarak "Veli Toplantısına" bu şekilde katılabilirim diye düşünüyorum. Deri ceketi iç mekanda çıkararak gömlek ve siyah pantolon ile çok zarif ve şık bir görünüm yakalayabiliriz. Ama çorap şeklindeki yarım botlar da çok tarz. Hepsi ayrı yarı güzeller.
2. kombin ve detayları bir sonraki paylaşımımda sizlerle olacak. Leman, Adana Beymen'den durum budur der! Keyifli günler diler.