19 Kasım 2015 Perşembe

Ayakkabıdan ötesi...

Böyle bir ayakkabı yok!!!!!! 
Beğenmenin ötesine geçtim.
Bu arada üzerimde bulunan diğer ürünleri (yırtık kot, T-shirt ve blazer ceket ve çanta) ayrıca ele alacağım. Dayanamadım ve önceliği ayakkabılara vererek yazmak istedim.
Hafif ince bir topuk, ön tarafı hafiften daralan, siyah süet ve arkasının özenilerek düşünülmüş minicik açık detaylarını pek bir sevdim.
Pekiiiii en arkasında bulunan şık püsküllere ne demeli?
Bir ayakkabıda bundan daha iyi ne olabilir ki?
Zarif duruyor...
Giyinince kendini iyi hissediyorsun.
Ruh olarak şık olduğunu hissediyorsun.
Siyah, zaten rengim...
Her kombinin altına zevkle giyinilebilecek bir parça.
Ben yırtık kot ile giyinmeyi tercih ettim; ama siyah mini bir elbise ile de güzel olurdu diye düşünüyorum. Aslında her çeşit kombine rahatlıkla giyinilebilecek bir ürün.
İddialı bir ayakkabı. Bu yüzden üzerinizde olacak diğer parçalar hafif sade olabilir. Hani "Nurella" diyordu ya!!!! Üzerinizde sadece bir ürün yıldız parça olmalı.
İşte benim yıldız parçam bunlar!!!!! Ayrıca çok rahatlar. Genelde platfrom'u olmayan ayakkabılar rahatsız edici olabiliyor; ama bu üründe öyle bir sıkıntı yaşamadım.
Ayakkabı marka: Aquazzura Ayakkabı
Bu şık ayakkabıyı Adana Beymen mağazasında bulabilirsiniz.
Çekim: Adana Divan
Keyifli günler dilerim.