24 Kasım 2015 Salı

Atilla&Mete Kuaför Adana

Adana pandora sokağında, bulunan Atilla&Mete kuaförü tanıtmak istiyorum.
İlk defa gittim. Özellikle makyaj ve takma kirpik uygulamasından memnun kaldım.
Normalde makyajımı kendim yaparım. İyi de yaparım hani. Takıntı belki ama özellikle makyaj konusunda güvendiğim kişiler çok azdır.
Atilla&Mete'de uygulanan makyaj Kryolan marka makyaj malzemeleri kullanılarak yapıldı. Açıklı koyulu renkler kullanılarak yapılan makyajın sonucu hoşuma gitti. Kirpikler de tam istediğim gibiydi. Ne çok uzun ne çok kısa; ama gösterişli. Hizmetten memnun kaldım. Çalışanlar güleryüzlü ve ilgililer. Ortam temiz ve güvenilir. Makyaj yapmak zor iş. Bunu gerçekten yapabilen insanlarla çalışmakta çok önemli. Makyaj konusunda çok titiz ve belki de huysuz biriyim; ama Atilla&Mete gerçekten yüksek beklentimi karşıladı. 
Tüm ekibe teşekkür ediyorum. Ellerinize sağlık.