22 Ekim 2015 Perşembe

Natural Herbs Mandalina ve Çam Terebentin Şampuan

Merhaba,
Natural Herbs şampuandan bahsetmek istiyorum. Mandalinayı kim sevmez. Şişenin kapağını açar açmaz mis gibi gelen mandalinanın o güzel kokusu sizi etkisi altına alıyor. Bu markayı ilk defa denedim ve sonuçtan memnun kaldım. İçerisinde çam terebentin yağı var. Peki bu çam terebentin yağı nedir? Saçı nasıl etkiliyor? Çam terebentin yağı saç kökünü ve baş derisini besler, saçların daha hızlı uzamasına, gür ve sağlıklı görünmesine yardımcı olur. Kepek sıkıntısı yaşamama rağmen Natural Herbs kullanırken kepek sorunum olmadı. İçeriğinde bulunan meyve özleri saçlarda kalıcı bir koku bırakıyor. Duş almayı, saçlarımı yıkamayı seviyorum. Özellikle banyo sonrası saçlarımda şampuan kokusu kalmasına bayılıyorum. Bu yüzden saçlarım çok güzel kokuyor.
Ürünü Nasıl Kullandım?
*Banyo esnasında ıslak saça masaj yaparak uygulayıp, köpürtüp duruladım.
Mandalina ve Çam terebentinin buluşması müthiş olmuş. Ben sevdim.
Elimdeki şişe 400ml. Uzun süre idare ediyor. Genel olarak memnun kaldım. Herhangi bir sıkıntı, saç dökülmesi vs. yaşamadım.
Bilgilerinize, mutlu köpükler:))