15 Ekim 2015 Perşembe

EVA MAREE LIP MAXIMIZER

Merhaba bugün size Eva Maree dudak dolgunlaştırıcı parlatıcıyı tanıtmak istiyorum.
Kullandım ve etkisini iki gün içerisinde gördüm. Eğer ince dudaklara sahipseniz, Eva Maree kullanarak özel gün ve geceleriniz için dolgun dudaklara sahip olabilirsiniz.

Kullandığım ilk an, özellikle dudak üst kısımlarımda hafif yanma oldu. Daha sonra 25,30dk bekledikten sonra kendi rujumu ürünün üzerine uyguladım. Kullanmadan önce ürün ile ilgili bilgiyi okudum. Ürünü sabah ve akşam kullanınız yazıyor.
Dolgun dudakları kim sevmez:)) Bende bayılıyorum. Bu yüzden denemek istedim. 
Ürün bana göre başarılı.
Hergün kullanır mıyım? Belki hayır ama özel günlerim için tercih edebilirim.
Herhangi bir alerjik etki ile karşılaşmadım.
Eczanelerden alınabilir.
Cesur dudaklar için EvaMaree diyorum!