19 Eylül 2015 Cumartesi

Siyah Beyaz Dünya

Merhaba, çizgileri canlandırmaya bayılıyorum. Kulaklığımı takıp, eşsiz notalar eşliğinde çizgilerin gücünü görüyorum.
İnanılmaz keyifli... Çizim yaparken hiçbir şeyi düşünmüyorum. O anda sadece müzik ve karakalemim benim ile birlikte. "Manga" karekterleri bana çok sevimli geliyor. Bu yüzden onları çizmek beni eğlendiriyor.
Küçüklüğümden beri "Anime" çizgi filmlere karşı büyük bir ilgi duyar ve severek izlerdim. Anlık surat ve mimik değişimleri çok hoşuma giderdi.
Bu yüzden keyifle yapıyorum. Gözleri büyük ve duygu dolu oluyor.
Sanki gerçekten bana bakıyor gibiler.
Hepsini seviyorum; ama bana göre bazı çizdiklerim hem çok değerli hemde çok duygulu geliyor.
Birinci ve en sonuncu çizdiklerimi çok sevdim. Instagram adresimde günlük çizdiklerime yer veriyorum. Takip edebilirsiniz.
Instagram adres: LEMAN_TATLI