13 Eylül 2015 Pazar

Okullar Açılıyor! Pano Süsleme, Öğretmen Arkadaşlarımın Dikkatine!!!

Günaydın:)) mutlu, huzur ve keyifli pazarlar dilerim. Bir yaz dönemini daha geride bıraktık ve öğretmen seminerlermize merhaba dedik. Herkese mutlu ve huzurlu bir dönem diliyorum.
Şimdi her okulda yeni baştan bir heyecan ve büyük bir koşuşturma var. Sınıflar, kitaplar, yıllık planlar, yıl içindeki program ve birçok şey gelecek olan öğrencilerimiz için hazırlanıyor. 
Bu hafta itibari ile ilkokul 1'ler :)) yani mini mini 1'ler uyum haftasına giriyor. Bayılıyorum onlara. Özellikle 1'ler ile çalışmak, onların o heyecanlarını görüp, paylaşmak beni daha çok heyecanlandırıyor. 
Durum böyle olunca, okullarda "Hoşgeldiniz" panoları hazırlanıyor. Yukarıda görmüş olduğunuz 3 görsel pinterest'den alıntı. Çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim. Pano hazırlayacak olan arkadaşlarıma fikir verebilir. "Welcome Back" aynı temayı kullanıp, okula hoşgeldiniz yazıları ile süsleyip rengarenk panolar hazırlayabilirsiniz. 1. görseli çok beğendim. Sınıf öğretmenleri için, sınıf kapılarının iç yada dış kapı yüzeyine olabilir. Yıldızların üzerine de öğrencilerin adı yazılabilir. 3. görseli çok şirin buldum. "Wel'Cup Back" çok pratik geldi bana. 2. görselde gayet renkli ve sevimli. Rengarenk olan hazır çiçeklerin görüntüsü mükemmel. Bu şekilde renkli bir başlangıç ve hepimiz için harika bir yıl diliyorum. Öğretmen arkadaşlarım kolay gelsin. Ellerinize ve yüreğinize sağlık.