20 Eylül 2015 Pazar

KRAUTERHOF Alp Bitkileri Kremi

Merhaba herkese mutlu pazarlar dilerim. Ayak sağlığı ve bakımı hepimiz için önemli. 
Vücudumuzu taşıyan ve gün içerisinde en çok yükü çeken yine ayaklarımız. Peki onlara yeterince sağlıklı bakabiliyor muyuz? Ben bakamıyorum. Ayaklarım için yeterli bakım yapmıyorum. Bu yüzden çoğu zaman ayak ve bacaklarımda ağrılar oluyor. Bu ağrılarda beni gün içerisinde ağırlaştırıyor.
Krauterhof markanın Alp Bitkileri Kremi'ni kullanmaya başladım ve etkilerinden memnun kaldım. İçerisinde Shea yağı ve Alp bitkileri yer alıyor. Gece yatmadan önce ayak ve bacaklarıma masaj yaparak uyguladım. Rahatlama hissettim. Kokusu çok güzel. Uygulama sonrası, ayak ve bacaklarımda bir yağlanma hissetmedim. Ayrıca içerisinde daha birçok şifalı bitki yer alıyor. Ürün bir Alman markası. Bana kaliteli geldi ve çok beğendim. Öneririm. Mutlu günler dilerim.
Instagram: LEMAN_TATLI