21 Ağustos 2015 Cuma

Turuncu Kasa Alışverişi Daylong Ultra 30SPF Güneş Kremi

Günaydın, güneş güneş...
Adana yanıyor ve güneş kremsiz hiçbir yere çıkmıyorum.
Yaklaşık 15, 20 gün önce instagram LEMAN_TATLI adresimden bu ürünü kullanacağımı ve etkilerini yazacağımı belirtmiştim. Sprey şeklinde krem. Adana çok sıcak ve herzaman güneşli olduğu için 2 saate bir güneş kremimi yeniliyorum. Üründen memnun kaldım. Öneririm. Yüzümde yağlanma yapmadı. Ayrıca turuncukasa'nin internet sitesine girip ürünleri uygun fiyatlarda bulabilirsiniz. Çok uygun fırsatlar oluyor. Özellikle aşağıda verdiğim linke girip Bioderma ürünlerine bakabilirsiniz. Ne çeşitler ne kremler var. Koruyucular, güneş sonrası rahatlatıcılar. Kozmetik, kremler, ürünler, yeni denemeler çok seviyorum. Hepsi benlik. Saatlerce ürünlere dalıp, inceleyebilirim.
Güneş ürünleri ve detayları hakkında birçok ürün için belirtmiş olduğum linke bakabilirsiniz.
Uygun fiyatlar ve bol seçenek var.
Güneşten korunmayı unutmayın özellikle Adana:) 01 offff!!!!! Allah hepimizin yardımcısı olsun.