28 Ağustos 2015 Cuma

Tatlımo Mutfakta Workshop Süperdi!

Tatlımo.com soyadım ile en uyumlu ve tatlı lezzet...
Instagram LEMAN_TATLI hesabımdan birkaç soru aldım. Öncelikle onları açıklayarak başlamak isterim. Tatlımo.com'un soyadım ile uyumlu olması sadece bir tesadüf ve tatlı bir benzerliktir :)
Benim herhangi bir tatlıcı dükkanım yok :) Ve bunlar için sipariş vs..ile ben ilgilenmiyorum.(Sipariş için sitelerine girmeniz gerekiyor.) İngilizce öğretmeniyim ve severek mesleğime devam ediyorum :) İstanbul ziyaretimde Tatlımo mutfağına girdim ve çok keyifli bir workshop gerçekleştirdik. Bunu da severek sosyal medya hesaplarımda paylaştım.
Sanırım instagram DM'den gelen çoğu sorunun cevabını yazmış olabildim:)) Tatlımo.com sitesine girerek özel günleriniz için tatlı siparişler verebilirsiniz. 
Mutfakları tertemiz ve her konuda şeffaflar. Ekip başarılı ve güçlü. Ustalar işlerini severek yapıyor. Kullanılan ürünler taze ve siparişe göre yapılıyor.
Ürünler önceden yapılıpta beklemiyor ve bekletilmiyor.
Birbirinden güzel çiçek kekler, ve taze meyveli atıştırmalıklar benim en sevdiklerim.
Fırınlar, kalıplar, malzemeler özenle seçilmiş. Ustaların kullandığı önlükler, boneler, eldivenler ve galoşlar tertemiz... 
Bu güzel ev sahipliğiniz için teşekkür ediyorum."Sadece lezzetiyle değil, rengarenk görünümüyle de en tatlı hediye o" diyorum. Tatlı günler:)