28 Ağustos 2015 Cuma

HC Hair Care Şampuan ve Ovex Canlandırma Terapisi

Merhaba, saçlar saçlar...
Güzel saçlar, havalı, canlı, bakımlı...Kırık olmayan, dökülmeyen güçlü saçlar.. Kim istemez... Sizlere denemiş olduğum HC Hair Care şampuan ve yine HC markası olan Ovex saç kurtarma ve canlandırma terapisi olan iki üründen bahsetmek istiyorum. 
HC bitkisel bir şampuan. İlk kullandığım zamanlarda saçlarımın sertleştiğini hissetttim. Sanırım bitkisel ürünlerde genelde bu sıkıntı oluyor; ama daha sonradan saçlarımdaki yumuşamayı görmek ve şampuanın etkili olduğunu hissetmek çok güzel bir duygu. (Buarada ek bilgi: Saçlarımda baya olmamasına rağmen saç sertleşmesini ilk kullanım zamanlarında net hissettim.)
Bununla birlikte düzenli bir şekilde HC şampuanı kullanırken ayrıca yanında saç maskesini saçlarıma uyguladım.
Gerçekten tam bir kurtarıcı diyebilirim. Saçı yatıştırıyor ve bana göre saçlara canlılık veriyor. Hatta maske görevi görüyor ve saçlara canlandırıcı bir terapi etkisi uyguluyor. Maskeyi haftada bir ve saçlarımın uç kısımlarına doğru uyguladım. Dip kısımlara uygulamadım. Ayrıca HC Ovex'i uyguladıktan sonra kremi saçımda biraz bekletip, yıkadım. Saçlarımı yıkarken, ürünün saç ile temas etmesine dikkat ederek, özellikle maskeyi bir süre saçlarımda bekletip, öyle duruladım.
Memnun kaldım. Ürün hakkında yaşadığım bir sıkıntı olmadı. Öneririm.
Mutlu günler, sağlıklı saçlar dilerim:)