18 Ağustos 2015 Salı

H&M ürünleri ile Makyaj Yaptık!

Sevgili Kuzenim Buse... Canım benim! Bir araya geldiğimizde konuştuğumuz, paylaştığımız o kadar çok şey var ki...
Sen ne zaman büyüdün? Yıllar geçiyor ve bu zaman içerisinde bizler de büyüyoruz; ama biraraya geldiğimiz zamanlarda çocuk ruhumuz hep aynı kalıyor. Sabah zorla kaldırdığım, yürüyüş yapmaya zorladığım, havuza ve denize giderken bu kızı uyutmadığım doğrudur:) Yaaa zaten çok az zamanımız var onu da uykuda mı geçirelim? Hiç niyetim yok. Şimdi olay şöyle oldu. Sabah, "...Buseeeeee :) hadi kalk..." diye masumca seslenmiştim aslında. Uyandık ve hazırlandık. Ayy çantan çok hoş, küpen süper, bu ruj nerden, bu parfüm nerden derken:) kendimizi bulduk mu yine kozmetiğin içerisinde...

Busiş, "...bak H&M alışverişim bayılacaksın..." dedi. Bayıldım:) Hemen kareledik. Eee fotoğrafları çekerken makyajımızı da yaptık. Süper bir çekim oldu. En yakın zamanda youtube kanalda paylaşacağım.Busecik güzel teknikler gösterdi. H&M markasının ürünlerini test ettik, denedik. Kalem şeklindeki rujlarına ben bayıldım. Kırmızı ve pembe uyguladık. Kalemler yumuşacık ve kalıcı. Dudağı dolgun gösteriyor. Bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim.


Ayrıca eyeliner alıştığımız sıradan kalem gibi ve fırçalı değil. Kendi fırçanız ile siz yuvarlak cam şişeden sürüp, uyguluyorsunuz. Gayet berektli görünüyor. Hemen bitmez.

Dumanlı göz makyajı sevenler için H&M'in far paleti harikaydı. Üst bölgede bulunan 3 renk far gözler için, alt kısımda bulunan 3 renk far ise kaş içindi. 
Ayrıca ürünlerin fiyatları da bana çok uygun geldi. Dumanlı göz makyajı için far kutusu sadece 12.99TL, göz kapatıcı 12.99TL ve kuzenim birçok ürünün en fazla 30TL civarında olduğunu belirtti.

Biz beraber böyle keyifli birgün geçirdik ve güzel bilgiler de birbirimiz ile paylaşmış olduk. Kuzen Can'dır. Hele de beraberken unutamadığınız güzel anılarınız varsa Bal Kaymaktır. Nezaman büyüdün sen be çocuk...Güzel kardeşim benim seni seviyorum!