24 Temmuz 2015 Cuma

Sıcakta Makyaj

Günaydın herkeseee :) LEMAN_TATLI instagram adresimde 2 gün önce bu fotoyu paylaşmıştım. Kısaca bahsetmiştim ; ama şimdi ayrıntıları yazmak istiyorum.
Havalar çok sıcak. Makyaj yapmayı seven birisi olarak makyaj yapamıyorum. Çünkü sıcak ve nem nedeni ile sanki hepsi yüzümden uçup gidiyor. Adana da yazın makyaj yapamazsın, saçlarına fön çektiremezsin, duş alırsın işe yaramaz ve devamlı terlersin:) durum böyle olunca, şuaralar kullandığım birkaç parça az ürün var. Fa Pink Passion'dan bahsetmek istiyorum. Çünkü hem kokusu çok güzel hemde fiyatı çok uygun. Pudralı değil. Devamlı elimin altında kullanıyorum, sevdim. Allık mutlaka geçmek istiyorum ton olarakta hem bronz hemde pembe tonlarını kullanıyorum. Son olarak Baby soft Watsons ürünü dudak balm, tavsiye ederim. Kokusu çok hoş ve dudakta yumuşacık bir etki bırakıyor. Hepsinin içinde de pembe tonu var. En sevdiğim renk, çok tatlı. Havaların bir parçada olsa serinlemesini hasretle bekliyoruz. Herkese mutlu günler dilerim.