27 Temmuz 2015 Pazartesi

Revox At Kuyruğu Şampuan ve Gillette Venüs Yorumlarım

Merhaba bugün pazartesi güzel bir hafta bizlerle olsun. İnstagram Dm'den, Revox at kuyruğu şampuanı ile ilgili birçok soru aldım. Deneme aşamasında olduğum için, bloga detaylı yazamadım. 
Düzenli kullanalı yaklaşık 25 gün oldu sanırım. Ve işte ayrıntılar :)
Soru 1: Revox şampuanı nereden alabilirim? Fiyatları nedir?
Cevap: www.revox.com.tr adresinden sipariş edebilirsiniz. Ayrıca Gratis mağazalarında ve eczanelerde bulabilirsiniz. Fiyatı 400ml için 39TL, 750ml için 64TL.
Soru 2: Nasıl kullandınız? Gerçekten işe yaradı mı?
Cevap: Düzenli olarak haftada 1 kere kullandım. Üzerinde saç dökülmesini engeller yazıyordu. Bilemiyorum mevsimsel mi ama saçlarım çok dökülüyordu; ancak şuan o çok dökülme kalmadı. Normal ölçülerde banyo sonrası saçlarımda dökülme oluyor. Saçlarımı yaza girerken kestirmiştim, bu yüzden sağlıklı uzayıp uzamadığını zaman içerisinde takip edeceğim. Şuan için saçlarımın parladığını hissediyorum. 
Soru 3: Kokusu nasıl? Saçlarım boyalı kullanabilir miyim?
Cevap: Kokusu güzel. Üzerinde tüm saç tipleri için yazıyor. Benim saçlarımda boya yok. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
Soru 4: Kepek sorunum var. Kullanabilir miyim?
Cevap: Kepek sorunu bende de var. Bu yüzden, hafta bir kez kullandım ve saçımda herhangi bir kepeklenme sorunu yaşamadım.
Buarada belirtmeliyim ki, cevaplar bana ait olup sadece 25 günlük bir deneyim sonucu yazıyorum. Ayrıca soru, yorum ve ilginizden ötürü de teşekkür ediyorum. Yorumlar ve sorular sayesinde bende ürünü incelerken daha dikkatli davranıyorum. Sıra da Gilette Venüs Breeze var. Blogta ayrıntılı yazamamıştım. 1 adet ikisi bir arada başlıklı tıraş makinesi ve 1 adet yedek başlık bulunuyor kutuda.  Taze tropikal kokulu tıraş jeli barı içeren yedek başlığı sayesinde kullanım sırasında tıraş jeli ya da sabun gerektirmiyor. Banyo duvarınıza asmanız amacı ile vakumlu bir yeri var ve banyo duvarınızda asılı bir şekilde sabit durabiliyor. Gerçekten kaliteli bir ürün memnun kaldım. Soru, yorum, öneri, eleştiri vs. için LEMAN_TATLI instagram adresimden bana ulaşabilirsiniz. Keyifli günler dilerim.