25 Temmuz 2015 Cumartesi

Cumartesi ve Peynirli Gözleme

Günaydın güzel bir cumartesi...Yaz günü haftasonu... Kahvaltılar geç yapılır.
Bugün bende tavada peynirli gözleme denedim. Çok yağlı değildi, hafif oldu. Yazın yağlı yemekler ağır geliyor. Geniş bir tavada yaptım bu sanat eserini :)) 3 yufka ve bol peynir kullanarak.
Alışkanlık sanırım, haftasonu kahvaltıları bizim için çok değerli. Ailece birarada yapılan kahvaltılar çok güzel. Durum böyle olunca yavaş yavaş mutfak ile aram iyi olmaya başladı sanırım. Elimden öyle süper yemekler yapmak gelmiyor sanırım ya da ben yaptığımı beğenemiyorum. Çünkü annem çok güzel yemek yaptığı için, işim zor. Hatta kayınvalidem de çok güzel yemek yapıyor. İşin zooorrr Leman zorrr:) Daha çok çalışman gerek diyorum kendi kendime....
Olduğu kadarı ile artık napalım:)
Herkese kayifli haftasonları dilerim.