24 Temmuz 2015 Cuma

Çay Varsa Ben de Varım da Hava Çok Sıcak

Herkese merhaba, tatil, bayram vs. derken yoğunluk nedeni ile instagramı aktif kullanmama rağmen bloguma yazı yazamıyordum. Özlemişim:)
Her yer çok sıcak. Türkiye'nin her yeri öyle. Temmuz sıcakları bunaltıcı. Sorum şu, hani denir ya sıcaklarda "Çay iç, hararetini alır."
Alır mı? gerçekten? Sıcakta içince daha çok terlenmiyor mu? Yoksa bunu düşünmem de Adana büyük bir etken mi? Bilemiyorum... Peki kışın ne denir? Çay iç için ısınsın:) Çay içmek için sevimli bahanelerimiz mi yoksa bunlar? Kışın iyi geldiği kesinde, yaz da şüpheliyim:) yine de ben de slogan budur =
"Çay Varsa Ben de Varım"
Adana bildiğiniz yanıyor. Yok böyle bir nem, yok böyle bir hava. Allah yardımcımız olsun valla.
Aman sıcaklara dikkat, afiyet bal şeker olsun çaycılarada.