27 Haziran 2015 Cumartesi

Revox At Kuyruğu Şampuanı

Yaz geldi benim saçlar gitti :) hızlı bir karar alarak saçlarımı kestirdim.
Bana göre gözle görülür ölçüde kısaldı :) olsun sağlıklı uzar dedik. Kendimizi avuttuk falan filan. Gerçekten şuna eminim ki saç kendine geldi, tüm kırıklardan kurtuldu. Şuanda canlı ve gür. İşte ben uzadığında da böyle gür ve sağlıklı olmasını istiyorum; ama ne yazıkki uzarken ister istemez kırılıyor. Şuanda deneyeceğim ürün REVOX at kuyruğu şampuanı. Saç kayıplarında ve saçın hızlı uzaması için geliştirilmiş. Çok merak ediyorum ve kullanmaya başlıyorum. Dün instagram adresimde LEMAN_TATLI hayat su şişesinin içerisinde koyu renkli bir ceviz suyu paylaştım. Hatta iletimde 
şunu yazmıştım. Arkadaşım duş sırasında kullanacağı ve uygulayacağı ceviz suyunun saçları için çok iyi geleceğini ve saçlarını uzatacağını düşünüyor. Ceviz gerçekten çok faydalı; ancak saç rengini açabilir diye düşünüyorum bilemiyorum. Etkilerini paylaşacağım. Birçok kişiden ve reklamlarda da duymuştum bu markayı. Ayyyy haydi inşallah, upuzun sağlıklı saçlar olsun. İsteyen herkese olsun.