23 Haziran 2015 Salı

NarEcza Babe Ürünleri ve Fırsatları

 Merhaba, daha önceki yazımda Narecza http://www.narecza.com/ adresinden bahsetmiştim. Birbirinden güzel markaları indirimli bir şekilde bu sitede bulabilirsiniz. Ben sık sık takip ediyorum ve bu şekilde güzel indirimlerle karşılaşabiliyorum.

Bugün Babe ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Aşağıdaki linkten Babe ürünleri ile ilgili videoyu izleyebilirsiniz.


Babe markası ürünlerini kimyasal formüllerden uzak tutması ve ürünlerinde tamamen bitkisel içerikler kullanması hoşuma gitti.


 Babe hakkında detaylı bilgiye linkten ulaşabilirisiniz.

Babe güneş kremini incelemek için linke tıklayabilirsiniz.

Babe nemlendiriciyi incelemek için linke tıklayabilirsiniz.

Babe pediatrik'i incelemek için linke tıklayabilirsiniz.


Babe ürünleri ile ilgili detaylı bilgi almak için (0312) 418 00 45 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz. 

Ayrıca sitede Canlı Destek hattı var.
 O kısımdan da sormak istediklerinizi yazabilirsiniz. 
Haftaiçi 9:30 - 18.30
Cumartesi 10:00 - 17:00