17 Haziran 2015 Çarşamba

Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili, Oje Çıkarıcı ve Makyaj TemizlemePedi

Merhaba, bugün Fresh'n Soft marka hakkındaki deneyimleri kısaca bahsetmek istiyorum.
Öncelikle ince ve çabuk kırılan tırnaklara sahip olan ben, asetonsuz oje çıkarıcıdan memnun kaldım. Ürünü kullandıktan sonra tırnak derimde herhangi bir yanma, incelme yada soyulma olmadı. Ayrıca yine Fresh'n soft markanın makyaj temizleme mendilini makyajımı çıkarmak üzere kullandım ve memnun kaldım. Aslında bu tip mendiller yolculuklarda vs. çok işe yarıyor. Uzun seyahatler için makyaj temizleme de pratik bir çözüm diye düşünüyorum.
Küçük yuvarlak pedler şeklinde olan makyaj temizleme pamukları özellikle göz makyajını çıkarmada birebir. Yumuşacık bir dokusu var. İkinci görmüş olduğunuz fotoğraf LEMAN_TATLI instagram hesabımda paylaştığım bir kare. Görmüş olduğunuz ürünleri, gün sonu tazelenme olarak kullanıp uyguladım. Fresh'n Soft makyaj temizleme mendilinin hem mavisi hemde pembesi var. İkisinininde kokusu çok hoş. Kırışık azaltma ve derinlemesine temizlik sağlıyor. Ben almış olduğum bu yeni ürünlerimden memnun kaldım. Öneririm arkadaşlar. Kendinize zaman ayırmayı ve tazelenmeyi unutmayın.