26 Mayıs 2015 Salı

Mustela Güneş Kremi 50+

 Mustela markasını daha önceden çok duydum ancak kullanma fırsatım olmamıştı. Mustela güneş kremini bir hafta kullanımımın ardından sizlere güneş kremini değerlendireceğim. Sprey şeklinde olan kremi kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor. Daha sonra istenilen bölgeye bir miktar alarak uygulayabilirsiniz.
Sevdim çünkü yüzümde herhangi bir beyazlık vs. bırakmadı; ancak yağlı bir ürün sürerken az miktarda alıp uygulamak gerekebilir. Ayrıca 50+ olduğu için güneşten koruma adına güçlü olduğunu düşünüyorum. Kullanım kısmında her 2 saate bir kremi yenileyerek kullanmamız gerektiğini vurguluyor. 1 haftadır kullanıyorum, cildimde herhangi bir kabarma, sivilcelenme, yağlanma sıkıntısı yaşamadım. Öneririm. Ayrıca Mustela markası hamile olan anne adaylarının da tercihi. Bebek cilt bakımında yenilikçi ve bebeğinize uygun birçok ürün bulabilirsiniz. Ürünleri eczanelerden görüp, inceleyip, detaylı bilgi alıp satın alabilirsiniz.
http://www.mustela.com.tr/ adresinden ürünleri inceleyebilirsiniz.
Bol güneşli güzel günler olsun.