6 Nisan 2015 Pazartesi

The Premium Organics Ylang Ylang Oil

Merhaba, daha önce ylang ylang yağı kullanmamıştım. The Premium Organics'in ürünü olan Ylang Ylang yağını denedim.


Premium Organics hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum.

NEDEN THE PREMIUM ORGANICS?
THE PREMIUM ORGANICS, piyasada satılan, içeriği çoğunlukla kimyasal yardımcı maddelerle dolu kozmetik ürünlerden farklı olarak, tümüyle doğal ve %100 saflıkta ürünler sunar. Doğal cilt bakımı sağlayan ürün portfolyosu parfüm, suni herhangi bir esans ya da katkı maddesi içermez, çoğunluğu organik bitki ya da meyve özlerini içeren sağlıklı cilt bakımı çözümleri üretir. Kaliteli, etkin ve güvenilir doğal ürünler sunar.
İlk izlenimlerim:
Denemeden önce kokusuna baktım. Kesinlikle hoş bir kokusu var. Ağır değil. Bazı ağır kokular başımı ağrıtabiliyor; ancak Ylang yağında bunu yaşamadım. Ferah güzel bir kokusu var. Şişe 50ml. Bu bitkisel yağlar, masajlarda, aramo terapi olarak kullanılıyor ve rahatlık veriyor. Ben özellikle dirsek, diz, boyun ve ellerime uyguladım. Genel olarak memnun kaldım. Kullanırken ürünü az miktarda avucuma dökerek uyguladım. Kullandığınız kısımda yağdan ötürü hafif bir parlama durumu oluyor. Bu parlaklığı seviyorum. Memnun kaldım. Yağlar, parfümler, kokular özel ilgi alanıma giriyor. Bayılıyorum yeni ve değişik ürünler denemeyi. Ayrıca bitkisel ürünleri ve etkilerini seviyorum.
Ayrıca hayata dair gelişmeleri ve haberleri, yorum ve görüşlerinizi hızlı iletişim adına instagram hesabımdan yakalayabilirsiniz.
Instagram: LEMAN_TATLI

Birbirinden güzel ve çeşitli yağları www.provital.com.tr adresinden inceleyip, sipariş verebilirsiniz.
Mutlu günler dilerim.