8 Nisan 2015 Çarşamba

İpelina Pamukları Çok Tatlı

İpelina marka pamuklar ile yeni tanıştım. Her bir pamuğu ayrı ayrı kullandım. Gelelim yorumlara.


Benim için önemli olanların başında oje temizleme pedi yer alıyor. Ojeyi kendime düzgün süremediğim gibi koyu renk ojeleri tırnaktan çıkarırken de zorlanıyorum. Koyu renk ojeler şık duruyor ama temizlik kısmı zor oluyor. Bu pedler sayesinde rahatça koyu renk ojelerimi temizleyerek çıkardım. 

Ayrıca makyaj düzeltme çubukları çok işe yarıyor. Özellikle makyaj sırasında taşan, istenmeyen bir sorun olduğunda bu çubuklar devreye giriyor. Uç kısımları özenle hazırlanmış. Bu sayede özellikle göz makyajlarındaki taşmaları silmek adına rahatlık sağlıyor. Makyaj temizleme pedini ayrıca sevdim. Çünkü pamuk makyajımı temizlerken kullandığım ürünü tamamen içine çekmiyor, bu sayede makyaj daha rahat temizleniyor. Makyaj temizleme pedini kenarları yumuşak ve kullanımı rahat. Temizleme ürününü pamuğa dökünce pamuk ıslaklıktan ötürü küçüçük kalmıyor ve rahatça kullanılıyor. Kısacası bu pamukları çok sevdim:) pamuk pamuk bunlar. 
Tavsiye ederim. 
Mutlu günler.