15 Nisan 2015 Çarşamba

Cook Fırın Torbası, Pişirme Kağıdı, Streç Film

Cook markanın birbirinden güzel, kokulu çöp poşetlerinden bahsetmiştim. Bugün blogumun konuğu, yine Cook markanın fırın torbası. Pişirme kağıtları ve doğada çözünür streç filmi. 
Fırın torbası ile başlamak istiyorum. İstisnasız mutfağımdan eksik etmediğim bir ürün. Özellikle fırında tavuk yapıyorsam bal yardımcım Cook marka fırın torbası. Fırın torbasında pişince sanki çok daha lezzetli oluyor. İnanılmaz memnunum. Gelelim streç filme, doğada çözünür olması beni fazlasıyla mutlu ediyor. Doğaya zaten zarar veriyoruz. En azından geri dönüşümler ile doğamıza nekadar faydalı olabilirsek okadar iyi olur. 15metre ve bir kutuyu aldığınız zaman uzun uzun kullanabilirsiniz. Hızlı yada yavaş tüketmek size bağlı, ancak bana güzel yetiyor. Uzun süre kullanabiliyorum. Ve son olarak gelelim, pişirme kağıtlarına. Bu pişirme kağıtları, fırın tepsimin kirlenmesini önlüyor. Fırın tepsisini yıkarken zorlanmıyorum. Kurumuş kir ve leke kalmıyor. Pişirdikten sonra kirli kağıdı çöpe atıyorum. Çok kullanışlı. Yukarıda kullanmış olduğum pişirme kağıtları arasındaki fark nedir derseniz. Bir tanesi kesilmiş. Paketi açıverince sizi hazır olarak karşılıyor. Diğeri ise 8 metre uzunluğunda kullanırken kesiyorsunuz. Benim için fark etmiyor her ikisinide seviyorum. Bazen tepsim küçük oluyor. Öyle olunca kendin kesiyorum ve boyutunu ayrlıyorum. Cook marka iyi ki mutağımdasın, ürünlerinden çok memnunum. Herkese tavsiye ederim. 
Instagram adres: LEMAN_TATLI