7 Nisan 2015 Salı

Baalea Argan Oil

Özüm Kozmetik Baalea Argan Oil kullandım ve yorumlarım sizlerle. 
Argan yağının faydalarını duyuyoruz, saymakla bitmez. Ayrıca daha önceki yazılarımda da belirtmiştim, bitkisel yağlar, kokular, parfümler özel ilgi alanımın içerisinde. İnanılmaz mutlu oluyorum yeni ürünler denerken. Baalea Argan yağını saçlarım için kullandım. Saçlarımı yıkadıktan sonra, göz kararı argan yağını biraz saç diplerim hariç olmak üzere, saçlarımın uçlarına ve kuru hissettiğim kısımlara sürdüm. Yağı sürdükten sonra saçlarımı yeniden yıkama yada arındırma yapmadım. O şekilde saçlarımda kaldı. Çok yağlı olmasın diye yağı uygularken azar azar dökerek kullandım. Zaten Baalea argan yağını saçlarıma uyguladığım andan itibaren saçlarımda hafif bir parlaklık oluştu. Sonucu tam alabilmek için aksatmadan düzenli uygulamak gerekir. Ben şuanakadar iki kez uyguladım. İkinci seferde saçlarımın yumuşaklık kazandığını hissettim. (Buarada ürünü haftada bir kullanıyorum ve kullanmaya devam edeceğim)Ürünü beğendim; ancak düzenli kullanarak saçlarımın uzamasına nekadar etkisi oluyor gözlemliyeceğim. Buarada şişenin dışı, rengi koyu. İlaç şişeleri gibi. Özenle düşünülmüş çünkü bu koyu şişeler güneş ışınlarını şişenin içerisine direk girmediği için ürünün de bozulma riski daha geç oluyor. Bu yöndende koyu renkli olan bu şişelerin sağlıklı olduğunu düşünüyorum. 
Sipariş vermek ve ürünleri incelemek isterseniz Özüm Kozmetik ile iletişime geçebilirsiniz. 
Uzun ve sağlıklı saçlar, mutlu günler dilerim.