17 Mart 2015 Salı

Sevgi ile Büyüyen Çiçeklerimiz

Havalar güzel gidiyor... Sanırım artık baharı özledim. Kalın giysilerden kurtulmayı, havanın hemen kararmamasını, güneşin tüm güne hakim olmasını çok özledim. Baharın yavaş yavaş geldiğini gösteren bakımlı çiçeklerimizi sizlerle paylaşmak istiyorum. Görmüş olduğunuz fotoğrafta renkler vs. herhangi bir oynama yoktur. Sadece bahar geldi diye yazıverdim. Güneşli bir ortamda çektim. Çiçekler anneciğime ait. Sevgisi ile yetiştiriyor. Ellerine sağlık annem.
Bu fotoğraftaki ise teyzemin çiçekleri. Allah'ım Sevgini ve seni sevenin sevgisini ve seni sevmeye beni yaklaştıranın sevgisini bana nasip et. Hadisi Şerif bu güzel ve anlamlı sözlerin yanında nasıl güzel yetişmesin bu güzel çiçekler... 

Günaydın yazdığım bu çiçeğide instagram hesabımda paylaştım. Yukarıda bulunanlar gibi bu çiçeğimizde çokça beğeni aldı. Renkler  ve sarının tonu nasıl güzel. Baktıkça içim açılıyor.

Veee son olarakta, görmüş olduğunuz bu mor saksı. Benim çileğim. Sevgili öğrencimin güzel armağanı. Mor saksıma ektim ve heyecanla bekliyorum. Acaba tutacak mı? Çilek verir mi, dersiniz? Bakalım zaman....

Bizim güzeller böyle işte. Nasıl ama? Bakarken bile insanın içi açılıyor değil mi? Yaşama enerjisi veriyor bana. Yaşam enerjiniz ve modunuzun hep yüksek olmasını dilerim. Mis kokulu günler.
Anı kaçırma bizimle yakala Instagram:
LEMAN_TATLI