4 Mart 2015 Çarşamba

OBAGI Foaming Gel ve Yorumlarım

Merhaba, OBAGI adlı markayı ilk defa duydum ve araştırdım. Ünlülerin tercih ettiği bir marka.
"Obagi Foaming jel"in fotoğrafını ilk olarak instagram hesabımda paylaştım. Etkilerini ve sonuçlarını cildimde merak ile bekledim, kullandım ve işte yazımız :)
Obagi Foaming Gel hakkında önce biraz bilgi vermek istiyorum.

Obagi Fomaing Gel, cildi canlı ve temiz tutmak, fazla yağı uzaklaştırmak için özel olarak  formüle edilmiş, sabunsuz bir temizleyicidir.
Waterproof göz makyajını bile rahatlıkla temizlemesi ayrı bir ürün kullanma gereksinimini ortadan kaldırır. 
Herhangi bir iritasyon yapmamasının dışında içinde bulunan Aloe vera, botanik özleri ve amino asitler sayesinde cildin kaybolan tazeliğin de geri kazandırır. 
Devamında kullanılacak tonik, nemlendirici ya da tedavi ürünlerinin emilimini arttırması da kullanıcılar için ayrı bir konfor sağlar.

Nasıl kullandım, Etkileri nasıl oldu?
Günün sonunda makyajımı çıkarırken az bir miktarda avucuma alıp yüzüme uyguladım. Gün içerisinde yoğun bir makyaj yapmam. Bu yüzden makyajımı çıkarırken, makyajım kolayca çıktı ve yüzüm tertemiz oldu. Kirpiklerim için maskarayı yoğun kullandığım günlerde, göz makyajı için ayrı bir ürün kullanmam gerekiyor; ancak bu markada bunu yaşamadım. Sonuç tertemiz oldu. Maskara kalıntısı kalmadı. 
Genelde göz makyajını temizlemek konusunda çok başarılı sayılmam; yada doğru olanı bulamadım... Bilemiyorum
 ama Obagi sonuçları gayet güzeldi.
Cildimde herhangi bir kabarma yada alerji vs. yaşamadım. Ürünün herhangi bir yan etkisini, görmedim.
Ayrıca ürün 200 ml’lik boyda, bu da en az 5 ay boyunca rahat rahat kullanabileceğiz anlamına geliyor. Gülümseme 
Obagi ürünler ve çeşitler hakkında deha detaylı bilgi ve sipaiş için aşağıda bulunan instagram ve facebook hesaplarını ziyaret edebilirsiniz.
Instagram: @obagiturkiye