26 Mart 2015 Perşembe

Nöbetçi Öğretmenin Günü

Efendim hayırlı Cumalar, bol keyifli güzel günler dilerim. Instagramda Cuma sabahları paylaştığım fotoğraflar üzere, nöbetçi öğretmen olarak halimizi yazmak istedim. Şimdi bir nöbetçi öğretmen ne yapar? Sabah kalkar gününü nasıl geçirir? Kısaca özetleyelim. Bu fotoğraflar birazda olsa anlatmama yardımcı olur sanırım.

Görmüş olduğunuz fotoğraf, cuma sabah erkenden okula gelen bir öğretmenin kahvaltısı. Keyif süper. Almış sıcak pideleri eline. Bir elinde nutella diğerinde yeşil zeytin. Yanına sıcak bir çay. İşte sabah böyle başlar.(Zannetmeyin ki her gün elinde pideyle gelsin) Bir koşuşturma, bir telaş... Her tenefüs ayakta geçer. Yiyip yiyebileceğin işte görmüş olduğun bu iki lokma ve bir bardak çay. Gerisi ders, nöbet, ders nöbet, ders nöbet... Nöbetçi öğretmen olmak kolay değil. Dikkat etmen gereken birçok nokta var. 
Türkan Şoray ve Kadir İnanır'ın bu cümleleri nöbet günümüzün nasıl geçtiğini ifade eden türden. 
Öğretmenlik neydi?
Öğretmenlik EMEKTİ...
Ayrıca sosyal medyada paylaşılan bu çizime bayıldım. 

Kollar, kanat, telsiz, günün en özlenen şeyi:) sıcak çay, yardım çantası vs... ama doğru ve çok tatlı. 
Ve yine sayfamda çok beğeni alan bir fotoğrafı paylaşmak istiyorum.

Küçücük elleri, kocaman yüreği var. Öğrencilerimi çok seviyorum. Bahçede oynarken, minicik çiçekleri toplamış, öğretmenim senin için diye uzattı. Onların sevgisi çok farklı. Yazımı Mustafa Kemal Atatürk'ün çok sevdiğim sözlerinden biriyle noktalamak istiyorum. 
ÖĞRETMENLER! YENİ NESİL SİZLERİN ESERİ OLACAKTIR.
Tüm meslektaşlarımın ellerine, yüreklerine sağlık ve iyi nöbetler.