8 Mart 2015 Pazar

Kürk Mantolu Madonna, Sabahattin Ali

Kürk Mantolu Madonna, Sabahattin Ali. Nasıl başladı, nasıl bitti anlamadım. 

Dili inanılmaz akıcı. Bezetmeler ve tasvirler çok başarılıydı. Okurken her bir satır sanki gözümde canlandı. Kürk Mantolu Madonna'yı buaralar birçok arkadaşım okudu ve kitap herkes üzerinde aynı etkiyi bırakıyor. Çok başarılı. Konu ile ilgili detaylara girmek istemiyorum. Yeni okuyacaklar için sürpriz olsun; ancak edebi bir yolculuğa çıkmak istiyorsanız, kesinlikle tavsiye ederim. Kitabı sadece bir günde bitirdim ve ilk okumaya başladığım an, kitabın kapak görselini instagram hesabımda paylaştım. 
Instagram adres: LEMAN_TATLI 
Bekleriz :) orada yüksek bir beğeni ve güzel yorumlar oldu. Bunun üzerine merakım daha da büyüdü ve kitap inanılmaz bir akıcılık ile beni etkisi altına aldı. Ne okumalıyım, ne alsam diye düşünüyorsanız, önerim Kürk Mantolu Madonna. Pişman olmayacaksınız. Keyifli okumalar.