12 Mart 2015 Perşembe

COOK Buzdolabı Poşeti

Merhaba, bugün Cook marka ve ürünleri hakkında bilgi vermek istiyorum. Cook markanın en çok kullandığım ürünlerinin başında buzdolabı poşeti yer alıyor. Kutunun içerisinde 30 adet poşet bulunuyor. Orta boy olanı tercih ediyorum. Günlük kullanım için çok rahat.
Bu şekilde buzdolabımda bulunan yiyeceklerin kokusu vs. birbirine karışmıyor. Hem hijyenik hem de yiyecekler sağlıklı bir şekilde korunuyor. Fotoğrafta görmüş olduğunuz, buzluktan çıkarmış olduğum bamyalarım. Biraz pişirdikten sonra, Cook orta boy poşetime koydum ve buzlukta sakladım. Acil durumlarda, yorgun olduğunuzda, evde yemek yok ya tühhhh!! Ne yapsam diye düşünürken:) buzluktaki bu bamyalar benim kurtarıcım oldular. Cook markayı marketlerde bulabilirsiniz. Buzdolabı poşeti dışında, yağlı kağıt, alimünyum folyo, ve streç kagıtları var. Cook marka tüm ürünlerden çok memnunum ve kullanıyorum. Cook marka diğer ürün seçeneklerini incelemek isterseniz resmi sayfaları:
http://www.cook.com.tr/tr/urunlerimiz/cook-grubu/buzdolabi-poseti-grubu
Herkese güzel günler dilerim.