24 Mart 2015 Salı

Clear Şampuan'a Özel Teşekkür

Merhaba, öncelikle herkese güzel ve mutlu pazarlar dilerim. Haftasonunu seviyoruz değil mi? Cumartesi, pazarı iple çekiyoruz. Haftasonunu yaşama heyecanı sarıyor içimizi:) o yüzden "Yes!Sunday" "Evet!Pazar" diyorum ve derin bir nefes alıyorum. Bu yazım kullandığım bir ürüne ve markaya teşekkür amaçlı. 


Gerçekten çok memnun kaldım. Saçlarımda kepek sorunu olduğunu yazılarımda belirtiyorum. 
Bu yüzden şampuan seçimlerimde dikkatli olmaya ve üzerinde kepek giderici yazılı olanları alıyorum. Clear'ın kepek önleyici bitkisel formüllü şampuan ve saç kremini denedim. Hatta ilk izlenimlerimide sizlerle paylaştım yorumlarım linkte:
Bu yazımda ise, Clear markaya özel teşekkür etmek istedim. Çünkü saçlarımda olumlu anlamda inanılmaz bir etki yaşadım. Saçlarımı yıkadıktan sonra, saçlarımda herhangi bir elektriklenme olmadı. Saçlar hemen şekil alıyor ve kabarmıyor. Saç kremi saçlarımın kabarmamasını sağlıyor sanırım. Bir not daha, özellikle yıkama anında... Sanki banyoya parfüm sıkılmış gibi. Kokusu inanılmaz güzel. Kesinlikle öneririm. Güncel ve hızlı paylaşımlar için;
Instagram adresim: 
LEMAN_TATLI
Mutlu Haftasonları:)