5 Mart 2015 Perşembe

Amway Artistry Güneş Kremi 30SPF Faktör

Amway markası ve ürünlerini sıkça çevremde duydum. Özellikle temizlik ile ilgili olan ürünlerinden çok memnun olan arkadaşlarım var. Bazı arkadaşlarım parfümlerini vs. beğeniyor. Bunların üzerine bende Amway marka Artistry 30SPF faktörlü güneş kremini denedim. Gayet memnun kaldım.
Amway markasının makyaj, cilt bakım ve kozmetik ürünleri olduğunu biliriz. 
Elimde bulunan bu ürünü ilk defa kullandım ve beğendim. Özellikle tenime hafif bir renk verdiği için, cildime ek olarak kapatıcı , pudra vs sürmek zorunda kalmıyorum. 
Mart ayındayız ve buralar için yani Akdeniz Bölgesi için artık güneşli günler bizlerle. Bundan dolayı güneş kremlerimizi dışarı çıkarken, aksatmamak ve düzenli sürmek gerek diye düşünüyorum.
Amway ürünlerini sipariş vererek ve katalogtan inceleyerek seçebiliyoruz.
Bilgi almak ve sipariş vermek isterseniz, 
İletişim:
Zübeyde Bozyiğit