10 Şubat 2015 Salı

TOPICREM, Saç ve Vücut için Hassas Jel ve Nemlendirici Krem

Kesinlikle çok memnun kaldım. Topicrem temizleme jeli ile önce yüzümü yıkayıp, daha sonra nemlendirici kremi sabah akşam uyguladım. Cildim kuru. Nemlendirici krem cildime çok iyi geldi. Çok yakın bir arkadaşımın cildi inanılmaz kuru ve ellerinde kabuklanmalar oluyor.
Onada Topicrem markasını önerdim. Eczaneden kendi cilt tipine uygun olan nemlendirici kremi aldı ve çok memnun. Sabun içermeyen temizleme jeli vücut ve saç derisi temizliği içinde öneriliyor; ancak ben yüzümü yıkadım. Saçlarım için denemedim. 
Aynı şekilde Topicrem güneş kremi hakkındaki memnuniyetimi daha önceki yazılarımda yazmıştım.
http://leman-u.blogspot.com.tr/2015/02/topicrem-gunes-kremi-50spf.html?m=1 
Topicrem ürünleri hakkındaki detaylı bilgileri yakınınızda bulunan eczanelerden öğrenebilirsiniz.
Keyifli Günler Dilerim.