3 Şubat 2015 Salı

TOPICREM Güneş Kremi 50+SPF

Topicrem ismini çok duyduğum; ancak daha önce denemediğim bir markaydı. Akdeniz bölgesi, burda yağmurda yağsa arkasına güneş açar. Bu yüzden güneş kreminizi sürmeden dışarı çıkmayın derim. Güneş kremi kullanmaya önem veriyorum. Ayrıca güneş kremi kullanmak, ileri zamanlarda güneşten oluşacak güneş lekelerini önleyebilir diye düşünüyorum. 
Topicrem güneş kremini güneşe çıkmadan önce az miktarda aldım, göz çevresi hariç uyguladım. Topicrem güneş kremi tüp 75ml. Uzun süre idare edeceğini düşünüyorum. Etkisinden memnun kaldım. Yüzümde yağlı bir his ve sürdükten sonra beyaz bir tabaka bırakmadı. Memnun kaldım. Öneririm. Herkese bol güneşli güzel günler dilerim.
Topicrem ve ihtiyacınız olan diğer Topicrem çeşitlerini eczanelerde bulabilirsiniz.
Topicrem instagram adres:
topicremtr