27 Şubat 2015 Cuma

Şirin ve Şeker Kareler

Merhaba, bu yazımda hoşuma giden kareleri ve instagram hesabımda paylaşmış olduğum fotoğrafları paylaşmak istiyorum. Öncelikle bu yazımda konu bütünlüğü aramamanızı öneririm. Son zamanlarda çok hoşuma giden fotoğrafları yakaladım ve instagram sayfamda paylaştım. Onları da birleştirip blogumda paylaşmak istedim. 
İlk olarak Buddy'e yer vermek istiyorum. Çok sevdiğim arkadaşımın miniği :) yastıkta yatıyor olan bu kareyi görür görmez paylaşmak istedim. Ayrıca Buddy'nin pembe yastığına bayıldım. İnsan gibi yatmıyor mu? Cidden çok hoş. Buddy çok şekersin.
Pembe demişken, gidelim pembe pembe :) Bu şık kutulu makaronlar çilekli ve bir harikalar. Şu duruşa, şu tatlılığa bakarmısınız.
Tatlı şeyler mutlu ediyor beni...
Ve bir diğer tatlı şey :) Çikolatalı saksı. Bir saksı ancak bukadar tatlı ve renkli olabilirdi değil mi?
Bir diğer renkli kare ise, tatlı bir kız öğrencimin giyinmiş olduğu bu rengarenk ayakkabı. İçimi açtı. Ayrıca yürürken ayakkabının ön kısmından ışıklar yanıyor. Çocuklar bunları çok seviyor.
Bağcıkları renk renk.. Çok şeker...
Ve son olarakta... Çocuk olmak güzel diyorum ve bu şirin kareler ile yazımı şimdilik noktalıyorum. 
Instagram hesabım:
LEMAN_TATLI