10 Şubat 2015 Salı

Koton Mağazalarından Sıcak Haberler, Son Modeller

Koton mağzalarından yeni haberler ile karşınızdayım. Koton mağzasının Koton marka yeni parfümleri ile karşılaştım. Fotoğrafta görmüş olduğunuz "Touch of Love" isimli güzel bir koku. Beğendim. Fiyatlarıda uygun geldi gözüme. Denenebilir. Veeee gelelim çantalara.
Çeşit çeşit, renk renk bulunan çantalar Koton mağzasının ilgi odağı. Çiçek desenli çanta severler için, hoş tercihler var.
Diğer bir çeşit ise klasik şık tek renk çanta. Açık renk ve hemen hemen birçok kombine uyabilecek bir çanta.
Gelelim bu altın sarısı metal gece çantaya... Bu tarz benim programında kızlardan biri kullanmıştı.... Hatırlıyorum. Gece için güzel ve farklı bir seçim olabilir. 
Takılara bir göz atalım; örgü kolyeler bir arada çok şık gözüküyor. Bunları çok sevdim. Renkleri şahane.
4'lü set bileklikler. Gençlik bunu seviyor:) üzerinde Happy, Dream yazılı olan ayrıca incili ve tüy şeklinde olan bileklikler spor şık güzellikteler. 
Kotondan sıcak haberler geçtim sizlere :)gözüme takılanları paylaşmak istedim.  İyi alışverişler dilerim.
Instagram adres: LEMAN_TATLI
Instagram hesabımıza da bekleriz :)