20 Şubat 2015 Cuma

Kar Tatili Dediler

Yaklaşık beş yıl önce
Leman uyanır ve perdeyi açması ile gözlerine inanamaz... Her yer bembeyaz. Hayatımda bu duyguyu sadece bir kez yaşadım. İstanbul'da karlı bir sabaha merhaba demek ilk kez yaşadığım süper bir duyguydu.
Türkiye geneldinde buaralar havalar çok kötü gidiyor. Kar yağışı, tipi, fırtına vs. geçirdiğimiz bu günlerde, bazı şehirlerimize kar tatili verildi. Allah herkesin yar ve yardımcısı olsun. 
Akdeniz Bölgesinde (yazları sıcak ve kurak, kışları ılık (bana göre soğuk) ve yağışlı) yaşayan ve hayatında kar ile karşı karşıya gelmemiş olan ben, sosyal medyada arkadaşlarımızın güzel kar tatili fotoğraflarını görmüş olmam üzerine kaleme almak istedim bu yazıyı. Haberlere bakıyoruz. Kara kış bastırdı. Her yer buz; ama arkadaşlarımızın kardan adamlar yaparak; kızak ve leğenler ile kayarak eğlendikleri güzel fotoğrafları içimizi ısıttı. İnanın keşke buralarada kar yağsa dedik durduk. Aslında yazım 2 gün öncesine aitti. Çünkü kar tatili 2 gün sürdü. Arkadaşlar kar yağışını doya doya yaşadı. Nispeten yağış durdu; ama kar kütleleri her yanı sardı. Sosyal medyadaki fotoğraflarda kardan adam yaptınız`. Burnuna havuç koydunuz. Kar topu savaşı yaptınız. Karların üzerine uzanıp fotolar çektiniz çektirdiniz. 
Çektiniz de çektiniz... Paylaştınız da paylaştınız....
Bende sıcak sütümü ısıttım. Meyvelerimi soydum. Her nekadar tatil kadar doyurucu ve dinlendirici olmasada özendim ve foto çekiverdim. 
Ne diyelim, umarım bir gün buaraya da kar yağar :)
Zoooorrrrr Çoookkk Zooorrrr!!!!!