1 Şubat 2015 Pazar

Dermokil Hindistan Cevizli Duş Jeli ve El Kremi

Dermokil hindistan cevizli duş jeli ve el kremi hakkında bilgi vermek istiyorum. Hindistan cevizli duş jelinin kokusunu çok beğendim. Kapağı açar açmaz mis gibi hindistan cevizi kokuyor. Banyo tümden hindistan cevizi koktu. Çok severim. Dermokil duş jelinin içerisinde doğal özler ve kil mineralleri bulunuyor.
Duş jelinin arkasına, Dermokil el kremini kullandım. El kremini sadece ellerime değil, ayrıca kollarıma ve dirseklerime kadar sürdüm. Kullanımında sadece eller için olduğu belirtiliyor. Buaralar hava kuru olduğu için dirseklere kadar sürdüm çok ihtiyacım oluyor. Dermokil el kreminin içerisinde papatya ve kil var. Markanında adını aldığı gibi, "Dermokil" kilden gelen güzellik cilde nem veriyor. Ürünleri sevdim. Öneririm.
Instagram adres: DERMOKIL_KOZMETIK 
Duyuru ve yenilikleri instagram sayfalarından takip edebilirsiniz. 
Ayrıca www.dermokilshop.com.tr adresinden diğer ürünlere göz atabilirsiniz. 
Keyifli günler dilerim!