10 Şubat 2015 Salı

Ceradolin Nemlendirici Losyon Hidro ve Lipo

Önceki yazılarımda Ceradolin el kremi hakkında memnuniyetimi dile getiren bir yazı yazmıştım. Yine aynı markanın nemlendirici yap bazlı (Lipo) ve nemlendirici su bazlı (Hidro) bitkisel kremlerini paylaşmak istiyorum.
Şimdi bu iki şişe arasındaki fark nedir?
Nemlendirici Losyon Hidro Su Bazlı ile başlayalım. Bu losyon kuru, hassas, soğuk, sıcak, güneş, deterjan gibi dış etkilerle yıpranmış derinin doğal nem dengesini sağlayan bitkisel bir bakım ürünüdür. Losyonun arkasında yüze, ellere ve vücut için kullanıma uygundur yazıyor; ancak ben vücut ve ellerim için kullandım. Yüzüme denemedim. Losyonun içerisinde doğal shea yağı, E vitamini, gliserin, dimetikon, skualen yer alıyor. Tüm aile bireyleri için her mevsim kullanılabilecek bir ürün. 
Nemlendirici Losyon Lipo Yağ Bazlının farkı içerisinde argan yağı, pasiflora yağı, kanola yağı ve gliserin bulunuyor. Su bazlıdan tek farkı losyonu sürdükten sonra elinizde ve vücudunuzda argan ve diğer bileşen yağlarını çok net hissediyorsunuz. 
Ben su bazlı kremleri daha çok tercih ediyorum ve seviyorum.  
Losyonlar 200ml. ve gayet bereketliler :) 
Ceradolin losyonları ve çeşitlerini eczanelerden bulabilirsiniz.